GEBEDSTIJDEN – RADIO MARIA – APP – CASA NOVA

Er is dagelijks op Radio Maria: een overweging te beluisteren bij de liturgie van de dag; en wel op de volgende tijden: ‘nachts om 01.30, ‘s morgens 07.30, ‘s middags om 15.30 u., en ‘s avonds om 21.30 u. En op Radio Maria: België ‘s morgens om 6.00 u., en ‘s middags 16.30 u., onder het kopje Meditatie.

En via een APP op de HOME-pagina: van deze site: petruscanisiusstichting.nl En via smartphone of tablet luistertnaarhem.nl op elk gewenst uur van de dag. En ieder kan naar eigen behoefte een retraite doen met persoonlijke begeleiding voor een of meerdere dagen, naar eigen keuze op Casa Nova

Pelgrimshuis Casa Nova
Pastoor Rabouplein 5
6564 BP HEILIG LANDSTICHTING

En Ieder kan dan volgens eigen behoefte een gesprek krijgen na afloop van de Eucharistie (elke dag is de Eucharistie viering om 9.15, zondags om 09.30 u.)

Opgeven bij pater J. Bots SJ
Tel: 06-27205189